poniedziałek, 5 listopada 2012

Part 21 - Przeklęte wyostrzone zmysły wampira !

-Aria , ty żyjesz ! - Nathan podbiegł do mnie i uściskał mnie mocno
-Nath...przepraszam - jęknęłam wtulając się w niego- na prawdę przepraszam
-Nic się nie stało kochana - odsunął się - Porozmawiamy potem,teraz wracajmy do domu
-Nie jeszcze nie - spojrzał na mnie zdziwiony - Jest tu siostra Maxa ,musimy ją zabrać
-Madeleine nie pozwoli,znasz ją - westchnął
-Pozwalam, Emily twój dług się skończył możesz odejść - powiedziała chłodno po czym spojrzała na mnie - Mam u ciebie dług,wyrządziłam ci tyle zła za nic
-Wszystko jest dobrze - uśmiechnęłam się  - nie gniewam się , zrobiłabym to samo na twoim miejscu
-Mogę odejść ? -zdziwiła się Emily
-Tak możesz odejść ,Natalie was odprowadzi.Aha jak nie wrócisz na noc nic się nie stanie,chce pobyć sama.
-Jasne chodźmy już - powiedziała Caroline - my się nie znamy jestem Caroline,znajoma Arii z Vegas
-Miło mi , jestem Natan
-Wieeem - zaśmiała się - wiem dużo o tobie
-Coś ty jej nagadała ? - szepnął mi do ucha
-Nic - uśmiechnęłam się - nie jesteś na mnie zły ?
-Nie , chodź powinienem wiedzieć że jesteś w ciąży - westchnął głęboko - Kochana jak mogłaś myśleć,że cię zostawię ?
-Nie myślałam jasno.Wracajmy do domu
Ustawiliśmy się w kole,a Caroline nas teleportowała pod nasz dom.
-Gotowa ? - spytałam Emily
-Ta...taa...taak - zająkała się
Nathan poszedł przodem i otworzył drzwi.
-Max jesteś sobą ?- spytał
-Tak urok przeszedł - usłyszałam westchnięcie - Jest z tobą ?
-Tak jestem - stanęłam w drzwiach 
-Aria przepraszam cie - Max popatrzył na mnie smutno - nie chciałem cię wyrzucić
-Nie ważne - Odwróciłam się - Emily wejdź
-Emily ? - oczy Maxa otworzyły się szeroko
-Max... - dziewczyna była bliska łez - tęskniłam za tobą głupku
 Rodzeństwo przytuliło sie (aww *.*)
-Ah te rodzinne spotkania - Natalie stanęła koło mnie - Kim jest ten przystojniak ?
-Który ?! - spojrzałam na nią zmieszana
-No ten w loczkach !
-Aaa Jay - westchnełam - widzisz mulata obok niego ?
-Noo , nie jest aż taki ładny jak jego kolega
-To Siva , jest zakochany w Jayu i chyba zostaną parą
-ŻE CO ?! - wytrzeszczyła oczy - jest za ładny na geja !
-Przeklęte wyostrzone zmysły wampira ! - westchnął głośno Jay - przez to słyszę każde ich słowo o tym jaki to jestem bardzo przystojny !
-Debil - szepnełam
-I to też słyszę , co za pech !
-Nie zgrywaj się debilu ! A właśnie udzieliłeś ślubu ? - spojrzałam na niego z uśmiechem
Zrobił minę jakby dosłownie zobaczył ducha.
-Nie ubiorę sutanny
-Musisz , taki był zakład - zaśmiałam się - Zapewne wszyscy chcą zobaczyć twoje piękne nogi
-No ja chyba sobie daruje - powiedział Nathan - Chodź musisz odpocząć
-Jaasne - przewróciłam oczami - Muszę zadzwonić do Shelley'a !
-Już wie - powiedziała Caroline - siedzi ci w głowie odkąd zniknęłaś.Nie jest może zadowolony,ale jednak się cieszy że żyjesz.
-Chłopaki pokażą im gdzie mogą spać,a my idziemy bo musimy poważnie porozmawiać
____________________
No to kilka ogłoszeń parafialnych :
Rozdział 22 nie pojawi się szybko,ponieważ chyba dostane szlaban za oceny :<
Dla wiadomości panny Sary : Ja cię nie wskrzeszę leć do Madeleine !
Amen !
Do 7 komów (mogę liczyć na 7 ? :3 )
Paa kochani ♥


11 komentarzy:

  1. 22 już niedługo ma być !
    lalalala, TAK WŁAŚNIE
    rozdział cudy, takie tam happy endy ♥
    love love love
    a .. masz zrobić ABYM PRZYPADKIEM ŻYŁA , CAŁKIEM PRZYPADKIEM , BEZ DWÓCH ZDAŃ !
    dzido mała :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaklad ze dzieki mojemu urokowi napiszesz szybko rozdzial ?
    Skarbie magia xd
    Powazna rozmowa, nie lubie tego :<
    Ale przystojnego Jay'a lubieeee !
    A rozdzial to wiesz cud malina ^^
    A wiec czekam na kolejnego <3
    Komentarz bylby dluzszy ale palce mnie bola.
    Kocham cie. ;****

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny rozdział!
    jestem bardzo ciekawa tej rozmowy...
    proszę, pisz szybko 22 ;c
    weny i żebyś nie dostała szlabanu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taaaak Natalia wkracza do akcji buhahaha ^^ Ojj Jay kocie mój przystojny nie zgrywaj takiego niedostępnego i tak cie zdobęde xd mwhaha odwala mi XD NEEEXT <3!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Trolololololololololololololololololololololololololololololololololololollolololololololololololololo xD
    JAK TO MADELEINE WYPUŚCIŁA SWOJE SŁUGI!
    Nie zgadzam się na to!
    Shelley taaa ten brzydki...
    Pisz następny i przeczytaj tą mange...

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy nastepny juz tydzien czekam !?

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny
    Czekam na nastepny ;)
    Nominowałam Cię do Liebster Award
    Więcej informacji u mnie na blogu -
    http://ifoundyoustoryofthewanted.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. hej ;)
    nominowałam Cię do Liebster Award,
    więcej info tutaj ---> http://the-battleground.blogspot.com/2012/11/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. kfhdhfkf *.*
    Kocham to opowiadnie wiesz ?? Jasne że wiesz :D haha xD
    Nie wiem co ty od niego chcesz , Jest genialne . I jeszcze mój Shelley w nim jest *.* djfhjdkf xD I weź pisz już następny bo jak nie to ... Zobaczysz , nie będziesz miała życia tak cię będę męczyć :P Hehhehe xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Nominowałam cię do nagrody Liebster Award :) Więcej informacji znajdziesz na moim blogu http://alltimelowthewantedstory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń