wtorek, 14 sierpnia 2012

Part 5 -Telekineza

Zatkało mnie,a w okolicach klatki piersiowej poczułam ukucie.
-O miło mi cię poznać - zdobyłam sie na uśmiech
-Mi również - uśmiechnęła się - Wiesz,że jesteś jedyną osobą którą zmienił Nathan ?
-Serio ? Ciekawe
-No na razie jedyną - uśmiechnęła się słodko do Nathana
Zachciało mi się rzygać.
-Wybaczcie idę się napić
Weszłam szybkim krokiem do kuchni gdzie zobaczyłam Toma.
-Działają ci na nerwy ?
-Nie o to chodzi - westchnełam - Obrzydza mnie fakt,że ma ludzką zabawke
-Która zna prawdę i chce zostać wampirem po czym uciec jak najdalej do niego . Zdrowie - napił się piwa
-Szczere - zaśmiałam się - Tak w ogóle jaką masz zdolność ?
Nie odpowiedział.Butelka z piwiem uniosła się i poleciała w kierunku Nathana i Emily siedzących na sofie.Przechyliła się nad ich głowami.Szybko się wylała się,a oni krzyknęli jak oparzeni.
-Parker ty idioto ! - krzyknął Nathan
-Spokojnie kochanie - Emily znów uśmiechnęła się słodko - Thomasie naucz się tolerować miłość innych
-Piwo było lodowate prawda ? - Tom kiwną głową i zaśmialiśmy się - Czyli telekineza , zacna moc
-Wiem , przydaje się na tą zołzę - uśmiechnął się krzywo - Każdy widzi jaka ona jest , ale nie Nathan
-Może nie chce widzieć ? - wypiłam piwo - Dobra ja spadam
-Wrócisz ? Mam plan jak zepsuć im dzień - wyszczerzył się
-Spoko wrócę , muszę to zobaczyć
Wyszłam z domu i skierowałam się do parku.Usiadłam pod drzewem i schowałam twarz w dłoniach.Nigdy nie chciałam się tak czuć.Będę musiała patrzeć na tych dwoje póki moje emocje nie opadną.
-Przepraszam - zapytała jakaś dziewczyna - Wszystko ok ?
-Tak - skłamałam
-Nie kłam mi tu , potrafię czytać w myślach i wiem co czujesz
-Czemu ciągle trafiam na wampiry ?
-Nie mam pojęcia . Tak w ogóle jestem Olivia , ale możesz mówić mi Liv
-Aria - uśmiechnełam się
-Dobra gadaj - walnęła mnie w ramię
-Chyba się zakochałam ...
-A on ma inną , typowe
-Tak tylko on jest wampirem a ona człowiekiem
-Edward i Bella ! - krzyknęła i obie się zaśmiałyśmy
-Ona go wykorzystuje , a on tego nie widzi albo nie chce widzieć
-Chcesz ją zabić prawda ? - spojrzała na mnie
-Tam zabić od razu - wbiła we mnie wzrok - No dobra chce , chyba nie tylko ja
-Masz już dwóch sprzymierzeńców , też chętnie ci pomogę
-Super , ale najpierw trzeba lepiej poznać wrogą nie sądzisz ?
-Racja , potem małe tortury i ka bum ! Dziwnym trafem umrze
Dostałam piłką w głowę.
-Powiedziałabym ał gdyby mnie to zabolało -zaśmiałam się
-Ha ! Wiem jak cię z tego wyleczyć - zaśmiała się
-Z czego niby ?
Nie odpowiedziała tylko śmiała się dalej .Podbiegł do nas jakiś chłopak.Spojrzałam na Liv,która z trudem powstrzymywała śmiech.
-Przepraszam , dostałaś piłką
-Tak , masz twoja piłka
-Na prawdę mi przykro - uśmiechnął się - Mogę ci to jakoś wynagrodzić ?
-Kawa powinna być dobra - odezwała się Liv - No co ?
-Może kiedyś - uśmiechnęłam się
-Mam nadzieje
Poprosił o numer i odszedł.
-Ładny no co chcesz - powiedziała gdy szłyśmy w kierunku domu chłopaków
-Ładny może jest ...
-MOŻE ?!
-Jest dobra , skoro ci się podoba to ty się z nim umów
-Nie jest w moim typie , typowy facet lubi postrzelać do celu z dobrego karabinu . Młody wampir
-Wyczytałaś to wszystko z jego umysłu ?
-Noo , jestem z siebie dumna
-Nie czytaj mi w myślach ok  ? 
-I tak będę pff On jest w twoim typie wiem to milordzie
-Pojebana jesteś - wystawiłam jej język i weszłyśmy do domu
-Ariaaa ! - krzyknął Parker - Czas na nasz plan !
___________________________________________
 No i co myślicie o mocy Toma ? :D
Komentujcie mimo iż rozdział nudny x.x

6 komentarzy:

  1. Wcale nie nudny !
    Niech Nath zostawi ta laske, bo Aria lepsza ! :D
    Rozdzial jak zawsze zajebisty i czekam na nexxta ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. ahshdhdjs Olivia ♥
    Aj lof ju ♥
    Grejt czapter ♥
    nekst plis ♥
    aaaaah aj em krejzi ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie piszesz nudnych
    telekineza :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie nudny , nie mów tak :<
    zajebisty ! czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł na bloga!
    Nie jest nudny!
    Rozdział jest świetny!
    I wiedz że będę tu zaglądać :>
    Jeżeli znajdziesz chwilę czasu to wpadniesz do mnie? :
    http://the--wanted--story.blogspot.com/
    http://music-is-my-weakness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. słyszysz on ma być z Arią!!!!!!
    świetny
    next

    OdpowiedzUsuń