sobota, 13 października 2012

Part 15 - pan Sykes już się wyspał

-Wszystko ok ?
Nathan klęczał na podłodze koło mnie.Wyglądał jakby zobaczył ducha.
-Tak,wszystko dobrze - jęknełam
-Siedziałaś tak nie oddychając,a twoje oczy zaszły się mgłą - głos mu drżał
-Nic mi nie jest- uśmiechnęłam się,ale jestem prawie pewna że wyszedł mi krzywy grymas-Chodź spać
-Co zobaczyłaś ?- spytał przyciągając mnie do siebie
Ułożyłam się wygodnie opierając głowę na jego piersi.
-Małą dziewczynkę,która się kiedyś opiekowałam
-Myślałem,że to pokazuje jaką masz moc w przypadku mnie i chłopaków zadziałało
-W moim w pewnym sensie też , Amber kiedyś mówiła że jej ojciec umiał uzdrawiać dowiedziała się tego od babci ze strony mamy.Raz ja jej uleczyłam rozciętą nogę więc zaczęła podejrzewać,że mam tą samą moc co jej ojciec.-zamyśliłam się - Nazwała to mocą ducha
-Dziwne , nigdy o tym nie słyszałem
-Ja też tylko wtedy od niej, w sumie tylko raz kogoś uleczyłam
-Co jeszcze daje ta zdolność ?
-Ehem....poza uzdrawianiem ? Mówiła,że niektórzy obdarzeni mocą ducha posiadają również władze na jakimś żywiołem ale nie koniecznie bo może to być zdolność do wytwarzania bariery ochronnej czy coś
-Po czym poznać,że ktoś ma ten dar ? - dopytywał
-Nie wiem- spojrzałam na niego - Musze ją odnaleźć
-Rozumie, jutro się tym zajmiemy a teraz coś przyjemniejszego - uśmiechnął się łobuzersko
-O pan Sykes już się wyspał ? - zaśmiałam się
-Jestem pełny energii - wyszczerzył się - zademonstruje ci to
Jednym szybkim ruchem pozbawił nas ciuchów.Przenieśliśmy się na łóżko. Nathan nie bawił się w gry wstępne, tylko wszedł we mnie brutalnie bez ostrzeżenia.Jęknęłam głośno.Po chwili oboje doszliśmy w tym samym momencie.Nathan wyszedł ze mnie i położył się obok
-Wiesz - szepnął przygryzając płatek mojego ucha - mało mi ...
______________________________________
Taki krótki bo czas mi się kończy :<
Potraktujcie to jako hm...dobranocka ? xD
Dla :
Klaudii ♥
Gabryśki ♥
Karoliny ♥
I reszty osób z konferencji ♥♥
Następny będzie dłuższy obiecuje ^^
7 komów prosze :)
Aha i dziękuje za 21 obserwatorów.Wow tyle was to czyta :)
Mam nadzieje,że się spodobał.Zostawcie po sobie komentarz miśki

8 komentarzy:

  1. Dobranocka ? o.O
    ♥ dziękuję ;))
    Ja pierdole kurwa mać, prędkość dozwolona dla wampirów :D
    Ty zboczeńcu, Kicu lecz się!
    dawaj tego nexta do cholerkii !

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna dobranocka xd czekam na następną ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna ta dobranocka :D
    + zapraszam do mnie
    http://jessica--montez.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Spoko dobranocka ! DAWAJ NASTĘPNY ! ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. ZBOCZENIEC :D
    rozdział świetny :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny rozdział ♥♥♥
    Jaram się ♥ :D
    Jak chcę codziennie takie dobranocki, a nie jakieś Gumisie na jedynce :D Najlepiej niech z twojego opowiadania zrobią film i puszczają zamiast tych Gumisiów :D Wtedy będę szczęśliwa ^_^ :D
    Dziękuję Ci za dedyk ♥
    Czekam na nexta :D

    OdpowiedzUsuń