środa, 24 października 2012

Part 16 - Spotkanie

Obudził mnie w nocy straszny ból brzucha.Wyśliznęłam się powoli z ramion Nathana i wstałam.Zakręciło mi się w głowie,gdy przeszło poszłam powoli na dół.W kuchni przy stole siedział Jay.Patrzył przed siebie zamglonymi oczami,a przed nim stała butelka Jacka Danielsa.
-Wszytko ok ? - spytałam wyciągając wode z lodówki
-Sam nie wiem - westchnął - a co u ciebie ?
-Brzuch mnie boli
Napiłam się licząc,że ból minie.Przeliczyłam się.Nic się nie zmieniło,ale nie zwracałam na to uwagi.
-Głód czy ciąża ?-uniósł jedną brew
-Ciąża u wampirów ? To chyba niemożliwe
-Ja tam bym tego nie wykluczał - wzruszył ramionami - zresztą spytaj Toma
-Dlaczego akurat Toma ?
-Bo ma dziecko z wampirzycą
-Yyyy...Serio ?
Byłam w lekkim szoku.Nie przepraszam.Byłam w trochę mocniejszym szoku.
-Wiem,że ma dziewczynę ale żeby dziecko ?
-No,w połowie człowiek w połowie wampir.Nie pytaj o szczegóły.Po prostu się zrobiło !
-Czyli to możliwe...Jak sprawy z Sivą ?
-Yhym chyba dobrze,to znaczy powiedział co czuje a ja to akceptuje ale nie wiem co będzie dalej.
-Prosze nie zrań go - spojrzałam mu prosto w oczy
-Nie zamierzam - uśmiechnął się - Pójdziesz ze mną zapolować ?
-Chętnie - odwzajemniłam uśmiech - ostatni w parku udziela śluby Maxowi i jego ukochanej.
-Stoi !
I wybiegliśmy z domu.
-HA ! Pierwsza ! - krzyknęłam siadając na ławce w parku
-Nie muszę się ubierać w sutannę prawda ? - zrobił oczka kota ze Shrek'a
-Musisz - zaśmiałam się
-Dobra zjedzmy coś.
Polowanie było krótkie.Napiliśmy się krwi,spaliliśmy ciała i usiedliśmy na ławce.
-Aria,co ja mam zrobić z Sivą ?
-Może odkup rybkę na początek ? - zgromił mnie wzrokiem więc dodałam szybko - Musisz się spytać siebie co chcesz z tym zrobić.Przecież nie zmusisz siebie do pokochania kogoś na siłę
-No w sumie-spojrzał w dół - Zawsze go lubiłem,ale nie wiem czy jestem zdolny na coś więcej
-Tylko ty możesz się o tym przekonać i ...
-Aria ?
Przerwała mi mała Amber.No dobra nie taka mała miała już chyba 13 lat.Była niższa od mnie o głowe,miała długie proste blond włosy i niebieskie oczy.Co jak co,ale włosów jej zazdrościłam.
-Amber ..
Wstałam i podeszłam do niej.Uściskała mnie.
-Wiem,że odeszłaś bo cię torturowano ale mogłaś wrócić przecież - miała łzy w oczach
-Nie mogłam mała,ale nie zapomniałam.Jak widzę masz się dobrze - uśmiechnęłam się
-Tak jakoś sobie poradziłam,musisz mi pomóc szukać ojca - zerknęła na Jaya - Kto to ? Twój chłopak ?
-Jej chłopak jest w domu , ja jestem Jay jej przyjaciel miło mi cię poznać
-Mi również,jestem Amber - uśmiechneła się do niego
-Ej wiesz może czy wampiry się rozmnażają  ? - zagadnęłam
Jay rzucił mi spojrzenie,które mówiło "To dziecko ! Skąd do cholery ma to wiedzieć ?!"
-Niektóre tak,na przykład te z mocą ducha - spojrzała mi w oczy -Jesteś w ciąży ?
-Nie mam pojęcia ...
-Tom nie ma mocy ducha,posiada zdolność telekinezy a jego dziewczyna potrafi się teleportować.A właściwie co to jest moc ducha ? Nigdy o tym nie słyszałem
-Później ci wytłumaczę, Amber mów dalej.
-Wasz kolega ma szczęście dziecko u normalnych wampirów zdarza się raz na 1000000.Posiadaczy mocy ducha jest mało dlatego oni też się rozmnażają.
-Zajebiście...Jay nie mów Nathanowi jasne ? Wole mieć pewność
-Jasne - Uśmiechnał się - Amber gdzie mieszkasz ?
-Wszędzie,nie mam stałego domu
-W takim razie zamieszkaj z nami,mamy wolne pojkoje.
-Chętnie
W trójkę wróciliśmy do domu.Wszyscy domownicy siedzieli na sofie i wyglądali jakby odwiedzili ich duchy.
-No nareszcie, chyba musimy pogadać - powiedział stanowczo Max
____________________
Tum tum tum !
Tak na szybko , dedyk dla :
Gabryśki ♥
Sary ♥
Madzi ♥
Kuru ♥
TWPolish Fanmily ♥
I innych czytelników ♥
Dziękuje za 2,223 wejścia i 22 czytelników to naprawde miłe ^^
Dużo tych 2 nie ? xD
Do następnego, z okazji 2,000 wejść następny jak będzie 6 komów ♥
Bye :3

6 komentarzy:

  1. No i będzie bobo ! ♥
    TaDaDaDaDaDaDa xD
    Rozdział jest no wiesz "Gabryśka ty przeklinasz?" czyli rozdział jest awesome ^^
    No a o czym ta łysa parówka chce gadać, gadaj!
    Wydusze to z Ciebie !
    Daj mi te noc, te jedną noc... -.-
    Daj mi nexta, kurde no.

    OdpowiedzUsuń
  2. ohohoh, czekam czekam i czekam :D
    max... ? omg, chce następny !

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże uwielbiam
    Czekam na następny
    Weny
    :**

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm... ciekawe o czym Max chce pogadać
    świetny rozdział! nie mogę się doczekać kolejnego, weny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuje za dedyk:D
    o czym to ten zakochany w lodówce chłopak chce porozmawiać?
    Czekam na nexta.
    +Zapraszam do mojego http://kockanethewanted.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovciamlovciamlovciamlovciamlovciamlovciamlovciamlovciam o kuźwa ja się chyba naćpałam XD
    No ale cóż, kochamkochamkochamkochamkocham twoje opo AMEN :3
    JESTEM NUMEREM YYYYY.. SZEŚĆ, DAWAJ NEXT! ^^

    OdpowiedzUsuń