niedziela, 28 października 2012

Part 18 - Las Vegas

Całą drogę przegadałam z Georgem,a Amber zasnęła.
-Pamiętasz jak mnie uratowałaś ?
-Tak,nie da się zapomnieć -  uśmiechnęłam się
-Gdyby nie ty to leżałbym w śpiączce
-Nie przesadzaj,lepsze to niż widywanie duchów
-Nie jest źle,mam na to sposób - teraz on się uśmiechnął - powiedz Madeleine nadal cię prześladuje ?
-Tak niestety , krzywdzi moich bliskich mam już tego dość ! Teraz napisała,że moje dni są policzone
-Czemu nie wzięłaś swojego chłopaka z nami ?
-Szczerze ? Madeleine pojedzie za nami ,a ja chce żeby on był bezpieczny
Rozmawialiśmy jeszcze troche i w końcu dojechaliśmy do LV.
-W jakim hotelu się zatrzymamy ?
Amber podała mu nazwę i po chwili wyjaśniła wybór.
-Tam przelewa najwięcej kasy z swojego kąta bankowego
-Wow,niezłe masz informacje
Zaparkowaliśmy i udaliśmy się do hotelu.George nas zameldował,a ja szepnełam do Amber.
-Szukamy go dziś ?
-Tak,chyba że chcecie spać
-Nie chcemy - powiedział brunet - zaniesiemy walizki i szukamy go
W drodze do pokoju Amber opisała go nam.Wysoki z kręconymi brązowymi włosami.Tyle wiedziała.No cóż zawsze coś.Mieliśmy wspólny pokój,bo po co wydawać kase na 3 ? Przebrałam się szybko i wyszliśmy.Poszliśmy do kasyna,które było pełne jak zazwyczaj.Rozdzieliliśmy się,Amber poszła zobaczyć pod sceną,George pokręcił się koło stołów do gry a ja poszłam do baru.Zamówiłam sobie drinka i wypiłam go szybko.
-Jeszcze jeden drink dla tej pani - powiedział jakiś mężczyzna
Wampir,wyczułam od razu.
-Nie dziękuje,jeden mi starczy - uśmiechnęłam się
-Wildze po twojej aurze,że jesteś przygnębiona potrzebujesz naszego specjału
Domyśliłam się,że chodzi o drinka z domieszką krwi.Chwila....AURZE ?! Tylko nieliczni ją widzą czyli ,że on..
-Jesteś obdarzony mocą ducha ? - spytałam
-Tak skąd wiesz ? - przyjrzał się mi - Ty też,ale to dobrze maskujesz
Przyjżałam mu się,oczywiście to ojciec Amber.
-Znam twoją córkę - mało nie wypluł trunku - jest tu
-Amber ? - spytał cicho - nie pozwolili mi się do niej zbliżać
-Dlaczego ?
-Obdarzeni mocą ducha są skazani na szaleństwo moja droga
-Aria ! - krzyknął George idąc w moim kierunku z Amber - znalazłaś go
-Raczej on znalazł mnie
-Po to tu przyjechaliście ? Żeby mnie znaleźć ?
-Tak,mała potrzebuje opiekuna a mnie może za niedługo zabraknąć.
-Grożą ci hm ? - spytał pijąc kolejnego drinka
-Taa , od kilku wieków.
-Pomogę ci chętnie,razem z moimi siostrami.Lubimy walczyć - w jego oczach pojawiły się ogniki
-Mniejsza o to zajmiesz się nią ... - kurcze jak on się nazywa ?
-Harry,Harry Styles - uśmiechnął się
_______________________________
Krótki,bo mbtm trwa !
W następnym was dodam dziewczyny jako siostry Stylesa :D
Szok nie ?xd Za szybko dałam ojca xx
W odpowiedzi na komy , spokojnie Aria i Nathan będą razem  :*
6 komów ? Da się załatwić ?
Bye kochani ♥


6 komentarzy:

  1. Harry ? Mopa w to wciągnęłas?
    Boże co ten świat robi z ludźmi ! ^^
    No dobra, ale znaleźli go ...
    Ale z tego co wiem Styles ma 18 LAT !!!
    Wiem romansuje z babkami po 30
    Ale co ja Ci kurwa bedę pisać biografie Mopa z mango xD
    A rozdział tow eisz zajebisty, no !
    I LUDZIE KURWA SŁYSZYCIE ARIA BĘDZIE Z 'NINJĄ' łuhuhuhuh ♥
    daj mi neexta ! ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. BOSZ. BRAK MI SŁÓW! JUŻ W OGÓLE, ZE PISZESZ O WAMPIRACH MNIE ZACHWYCA! CZEKAM NA NEXTA! PROSZĘ SZYBCIUTKO! TAK WIEM NADUŻYWAM CAPS LOCKA.

    OdpowiedzUsuń
  3. niewiarygodne! Harry jest jej ojcem...

    OdpowiedzUsuń
  4. Harry Styles xd jestem pozytywnie zaskoczona ;D
    i mega się cieszę, że Aria i Nathan będą razem!
    świetny rozdział! pisz szybko nowy ;)
    weny ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG ,zacnie !
    Styles jako ojciec ?
    Dobra wiem,stary wampir i pewnie ma już z 10 dzieci xD
    Pisz szybko !
    I'm number six so write next part
    Szpan na angielski xD

    OdpowiedzUsuń